Toimituskäytäntö

Tilaamalla Wok Kitaloin kautta hyväksyt alla olevat ehdot. Ne on laadittu sen varmistamiseksi, että molemmat osapuolet ovat tietoisia tästä järjestelystä ja hyväksyvät sen toistensa suojelemiseksi ja palvelua koskevien odotusten asettamiseksi.

1. Yleistä

Pyrimme ylläpitämään tarkkaa varastokartoitusta, mutta aika ajoin varastossa voi olla poikkeamia, emmekä välttämättä pysty täyttämään kaikkia tuotteita ostohetkellä. Tässä tapauksessa otamme sinuun yhteyttä ja kysymme, haluaisitko odottaa, että varastosta loppunut tuote palautetaan varastoon, vai haluaisitko mieluummin kupongin.

2. Toimituskulut
Toimituskulut lasketaan kassalla painon, mittojen ja erityisesti tilauksen kohteiden määränpään perusteella. Toimituskulujen maksu peritään ostohetkellä. Tämä hinta on tilauksesi lopullinen hinta toimituskulujen osalta.


3. Palautukset

Palautusehdot löytyvät sivun alareunassa olevasta linkistä Palautus- ja palautusehdot.


4. Toimitusehdot

Yleisesti kansainvälisesti lähetetyt tilaukset voivat olla kuljetuksessa 4. Poikkeuksellisesti tämä voi kuitenkin kestää kauemmin (jopa noin 20 päivää). Tämä vaihtelee suuresti riippuen valitusta toimitustyypistä ja toimittajasta, joka liittyy tilauksen sisältämiin tuotteisiin.


Lähetusaika

Tilaukset käsitellään yleensä 2 työpäivän kuluessa tilauksen maksamisesta. Itse asiassa annamme 24 tuntia aikaa toimitusosoitteen muuttamiseen.


Tiimimme ottavat yhteyttä varastointipaikkoihin maanantaista perjantaihin normaaleina työaikoina, lukuun ottamatta kansallisia vapaapäiviä, jolloin toimitusta ei aktivoida varastointipaikkojen kanssa.

Kun teet tilauksen Wok Kitaloille, toimitusaika on enintään 5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään usein ennen 5 työpäivää. Toimitus voi kuitenkin kestää jopa 2-4 viikkoa tänä kiireisenä aikana.

On tärkeää huomioida toimituksen ja toimituksen välinen ero. Toimitus tarkoittaa tavaroiden kuljettamista ja niiden toimittamista määräosoitteeseen. Toimitus taas tarkoittaa sitä, että tilauksen tuotteet saadaan pois.

Tämän vuoksi toimitusaika voi poikkeuksellisesti olla jopa 5 viikkoa (2 työpäivää tilauksen käsittelyssä, 5 työpäivää toimituksessa ja 4 viikkoa toimituksessa).

Nämä ovat poikkeuksellisia kokonaisviivästyksiä, mutta Wok Kitalo haluaa ilmoittaa tämän teille välttääkseen kaikenlaista haittaa. Kun tämä toimitusaika on kulunut, eli 5 viikkoa, haluamme pitää sinut tyytyväisenä.

Tässä tapauksessa tarjoamme sinulle ratkaisuja, kuten tilauksen palauttaminen omalla kustannuksellamme tai lahjakortin laatiminen, jonka arvo on suurempi kuin alkuperäisen tilauksesi. Näin ei tapahdu juuri koskaan, mutta Wok Kitalo alkaa olla oman menestyksensä uhri, ja haluamme mieluummin ennakoida tällaiset tilanteet ja kertoa sinulle, mikä on asiakaspalvelun käytäntö.

Jos siis sait tilausvahvistussähköpostisi 5 viikkoa sitten tai myöhemmin, pyydämme sinua joko vastaamaan tilausvahvistussähköpostiin tai lähettämään meille sähköpostia osoitteeseen info@wok-group.com.

Ja jotta sähköpostisi käsitellään mahdollisimman nopeasti, suosittelemme, että laitat sähköpostiin seuraavat tiedot:

– Tilausnumerosi

– Tilatessasi käyttämäsi sähköpostiosoite

– Nimi

– Etunimi

– Tilauksesi sisältö (edes likimääräinen)

– Tilauksen päivämäärä

Jos lähetät meille sähköpostia osoitteeseen info@wok-group.com, suosittelemme myös laittamaan sähköpostin aiheeksi ”Toimitusaika – Tilauksesi numero”.

Esimerkki: ”Toimitusaika – 125698”

Omistetut Wok Kitalo asiakaspalvelijat vastaavat 24 tunnin kuluessa sähköpostitse tilanteeseesi.

4.4 Toimitusosoitteen muuttaminen
Lähetysosoitteen muutospyyntöjen osalta voimme muuttaa osoitetta milloin tahansa ennen tilauksen lähettämistä.

4.5 Postilaatikkolähetys
Wok Counter lähettää vain postilaatikko-osoitteisiin postipalveluita käyttäen. Emme voi tällä hetkellä tarjota postipalveluja näihin paikkoihin.

4.6 Toimitus sotilasosoitteisiin
Pystymme toimittamaan sotilasosoitteisiin USPS:n kautta. Emme kuitenkaan pysty tarjoamaan tätä palvelua kuriiripalveluiden avulla.

4.7 Tilaustuotteet, jotka ovat loppuneet
Jos tuote on loppunut varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja tiedustelemme, haluaisitko mieluummin odottaa, että tuote saadaan uudelleen varastoon, vai haluaisitko mieluummin kupongin. Tämän kupongin arvo on suurempi kuin alkuperäisen tilauksesi.


4.8 Toimitusajan ylittyminen
Jos toimitusaika on ylittynyt, ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteeseen info
@wok-group.com jotta voimme käsitellä pyyntöäsi.


5. Seurantailmoitukset
Kun lähetys lähetetään, saat seurantalinkin, josta voit seurata lähetyksen etenemistä kuljetuspalvelun tarjoajan viimeisimpien päivitysten perusteella.

6. Kuljetuksen aikana vahingoittuneet paketit
Jos huomaat, että paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, hylkää toimitus, jos mahdollista, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos paketti on toimitettu ilman sinun läsnäoloasi, ota yhteyttä Wok Kitalo asiakaspalveluun erikoistuneisiin henkilöihin sähköpostiosoitteessa info
@wok-group.com.
7. Tullit ja verot
7.1 Myyntivero
Myyntivero on jo sovellettu tavaroiden hintaan, joka näkyy Wok Counterissa tilausta tehdessäsi.

7.2 Tuontitullit ja -verot
On mahdollista, että kansainvälisten lähetysten tuontitullit ja -verot on maksettava kohdemaahan saavuttaessa. Tämä vaihtelee maittain, ja Wok Kitalo kehottaa sinua olemaan tietoinen näistä mahdollisista kustannuksista ennen tilauksen tekemistä. Jos kieltäydyt maksamasta tulleja ja veroja saapuessasi määränpäähän, tavarat palautetaan Wok Kitaloille asiakkaan kustannuksella, ja asiakas saa hyvityksen maksettujen tavaroiden arvosta vähennettynä palautuspostikuluilla. Alkuperäisen lähetyksen kustannuksia ei palauteta.

8. Peruutukset

Jos muutat mielesi ennen kuin olet saanut tilauksesi Wok Counter
, voimme hyväksyä peruutukset milloin tahansa ennen tilauksen lähettämistä. Jos tilaus on jo lähetetty, katso palautuskäytäntömme sivun alareunasta.

9. Vakuutus

Paketit on vakuutettu vahingoittumisen ja katoamisen varalta rahdinkuljettajan ilmoittamaan arvoon asti. Menetys kirjataan, jos posti vahvistaa menetyksen. Postin vahvistama toimitus katsotaan päteväksi. Itse asiassa Wok Kitalo
on kokenut liian monta tapausta, joissa valitettavasti epärehelliset asiakkaat ovat ilmoittaneet, että tuotteita ei ole toimitettu, kuin että perustuisimme pelkästään siihen, mitä asiakas sanoo. Wok Kitalotekee kuitenkin kaikkensa tyydyttääkseen sinut palauttamalla tilauksesi tuotteet omalla kustannuksellaan tai tarjoamalla Lahjakortin, jonka arvo ylittää alkuperäisen tilauksesi määrän.

9.1 Prosessi kuljetuksen aikana vahingoittuneiden pakettien osalta

Myönnämme hyvityksen tai korvaavan tuotteen käyttämällä sivun alareunassa linkitettyjä palautus- ja hyvityskäytäntöjä.



9.2 Prosessi kuljetuksen aikana kadonneiden pakettien osalta

Jos posti vahvistaa kuljetuksen aikana tapahtuneen katoamisen, Wok Kitalo
tekee kaikkensa tyydyttääkseen sinut palauttamalla tilauksesi tuotteet omalla kustannuksellaan tai tarjoamalla sinulle lahjakortin, jonka arvo ylittää alkuperäisen tilauksesi määrän.


10. Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluun liittyvissä tiedusteluissa ota yhteyttä sähköpostitse info
@wok-group.com.

Toimituskäytäntö | Wok Kitalo Tekemällä tilauksen Wok Kitaloin kautta hyväksyt alla olevat ehdot. Ne on laadittu sen varmistamiseksi, että molemmat osapuolet ovat tietoisia tästä järjestelystä ja hyväksyvät sen toistensa suojelemiseksi ja palvelua koskevien odotusten asettamiseksi.