Palautuskäytäntö

RETURN
—-

Käytäntömme kestää 14 päivää. Jos ostoksesta on kulunut 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Palautusoikeus edellyttää, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.

Monentyyppisiä tuotteita ei voi palauttaa. Pilaantuvia tavaroita, kuten elintarvikkeita, kukkia tai lehtiä, ei voi palauttaa. Emme myöskään ota vastaan intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia tuotteita tai palavia kaasuja tai nesteitä.

Muut tuotteet, joita ei voida palauttaa:
* Lahjakortit
* Ladattavat ohjelmistot
* Tietyt terveys- ja hygieniatuotteet

Palautusta varten sinun on esitettävä meille kuitti tai ostotodistus.

Älä palauta ostosta valmistajalle.

Tietyissä tilanteissa palautetaan vain osittainen palautus: (tarvittaessa)
* Kirjat, joissa on selviä käyttöjälkiä.
* CD- ja DVD-levyt, VHS-nauhat, ohjelmistot, videopelit, nauhat tai vinyylilevyt, jotka on avattu.
* Mikä tahansa tuote, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, joka on vahingoittunut tai josta puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
* Mikä tahansa tuote, joka palautetaan yli 14 päivää toimituksen jälkeen.

Palautukset (tarvittaessa)
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, lähetämme sinulle sähköpostia, jossa vahvistamme, että olemme vastaanottaneet sen. Ilmoitamme sinulle myös päätöksestämme, hyväksymmekö vai hylkäämmekö palautuspyyntösi.
Jos pyyntösi hyväksytään, palautuksesi käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi muutaman päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (jos sellaisia on)
Jos et ole vielä saanut palautustasi, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota seuraavaksi yhteyttä luottokortin myöntäjään, sillä hyvityksen virallinen kirjaaminen voi viivästyä.
Ota sitten yhteyttä pankkiin. Usein tarvitaan käsittelyaikaa ennen kuin palautus lähetetään.
Jos et ole vielä saanut palautustasi kaikkien näiden vaiheiden suorittamisen jälkeen, ota yhteyttä osoitteeseen info@wok-group.com

Myytyjä tuotteita (jos sellaisia on)
Myytyjä tuotteita, joilla on voimassaoleva hinta, voidaan palauttaa. Valitettavasti myyntiartikkelit eivät ole palautuskelpoisia.

Vaihto (tarvittaessa)
Vaihdamme tuotteen vain, jos se on viallinen tai vahingoittunut. Jos haluat tässä tapauksessa vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@wok-group.com ja lähetä tuote meille annettuun osoitteeseen.

Lahjat
Jos palautettu tuote on ostohetkellä merkitty lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat lahjahyvityksen palautuksen arvon verran. Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen, sinulle lähetetään lahjakortti.

Jos tuotetta ei ostohetkellä tunnistettu lahjaksi tai jos lahjan antaja halusi saada tuotteen ensin ja antaa sen sinulle myöhemmin, lähetämme palautuksen lahjan antajalle, ja hän saa tietää, että olet palauttanut tuotteen.

Postitus
Palauttaaksesi tuotteen, sinun on lähetettävä se postitse annettuun osoitteeseen.
Olet vastuussa omien toimituskulujesi maksamisesta tuotteen palauttamiseksi. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen postikulut vähennetään siitä.

Vaihtotuotteen vastaanottamiseen kuluva aika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Jos lähetät yli 75 punnan arvoisen tavaran, kannattaa harkita sellaisen toimituspalvelun käyttämistä, jonka avulla voit seurata lähetystä tai ostaa toimitusvakuutuksen. Emme takaa, että saamme palauttamasi tuotteen.

RAHOITUS

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa vahvistamme, että olemme vastaanottaneet sen. Ilmoitamme sinulle myös päätöksestämme, hyväksymmekö vai hylkäämmekö palautuspyyntösi.
Jos pyyntösi hyväksytään, palautuksesi käsitellään ja hyvitys hyvitetään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi muutaman päivän kuluessa.

En ole saanut palautusta, mitä minun pitäisi tehdä?

Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota seuraavaksi yhteyttä luottokortin myöntäjään, sillä hyvityksen virallinen kirjaaminen voi viivästyä.
Ota sitten yhteyttä pankkiin. Usein tarvitaan käsittelyaika ennen kuin palautus lähetetään.
Jos et ole vielä saanut palautusta, kun olet suorittanut kaikki nämä vaiheet, ota yhteyttä osoitteeseen : info@wok-group.com